سئو تکنیکال یا Technical SEO چیست ؟
페이지 정보
본문
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه digi ding فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
بنابراین، از خود بپرسید: digi ding آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
به هر لینکی که یک سایت به سایت ما میدهد بک لینک میگوییم. برای مثال اگر شما در سایت خود مقالهای درباره آموزش سئو سایت بنویسید، و در قسمتی از مقاله به وبسایت ما لینک بدهید یعنی ما از سایت شما بک لینک گرفتهایم. لینکسازی برای موتورهای جستجو مهم است و هر سایتی که بک لینکهای باکیفیت و زیادی داشته باشد شانس بیشتری برای حضور در نتایج بالاتر را دارد.
لینک سازی به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم میشود. اگر ما داخل سایت خودمان به صفحات مختلف لینک بدهیم یعنی لینک سازی داخلی انجام دادهایم. اما اگر سایتی غیر از خودمان به ما لینک بدهد و خودمان باعثش باشیم یعنی لینک سازی خارجی انجام شده است. اما از اینکه گفتم خودمان باعثش بشویم چه بود؟
حالا کاربر وقتی درخواستی به موتور ارسال کند، یک پردازش انجام شده و از بین صفحات مختلف که Index شدهاند نزدیکترین نتایج انتخاب میشوند. موتور جستجو معمولا نتایج را در یک لیست خطی بر اساس فاکتورهایی که برای هر صفحه در نظر گرفته نمایش میدهد که به صفحه نمایش نتایج SERP گفته میشود.
بهینهسازی سایت چیست؟
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. digi ding همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می آژانس دیجیتال مارکتینگ دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
در برخی بازارها، اگر تحولات را در طول زمان دنبال کنید، ممکن است ببینید که موتورهای جستجو به طور فزاینده ای پاسخ هایی می دهند که منجر به جستجوهایی بدون کلیک می شود. همیشه مراقب موتورهای جستجو باشید، اما در مورد هر بهروزرسانی کوچک در الگوریتم های موتورهای جستجو وسواس به خرج ندهید.
به داده ها توجه کنید
به عباراتی که کاربر در باکس جستجو وارد میکند Query میگوییم. مفهوم کلمه کلیدی هم همین است. یعنی عباراتی که کاربران در موتورهای جستجو وارد میکنند. کلمات کلیدی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ چند واژه مهم هستند که مفهوم محتوایی که تولید میکنیم را شامل میشوند. با یک مثال موافق هستید؟
همین صفحه از سایت ما برای چند کلمه کلیدی مهم بهینه شده است. مثلا عبارات سئو و سئو سایت در نظرمان بودند. پس ما انتظار داریم با این کلمات کلیدی که مرتبط به کارمان هستند، در نتایج ظاهر شده و ترافیک ارگانیک خوبی جذب کنیم. امروز که این مقاله را مینویسم، باید اعتراف کنم کلمات کلیدی به اندازهای که فکر میکنید مهم نیستند. نه اینکه بیاهمیت باشند، فقط اوضاع موتورهای جستجو بهتر شده و گول کلمات کلیدی را نمیخورند.
همه چیز در سئو سایت کلمه کلیدی نیست !
کمپین سئو شامل مجموعه digi ding فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
بنابراین، از خود بپرسید: digi ding آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
به هر لینکی که یک سایت به سایت ما میدهد بک لینک میگوییم. برای مثال اگر شما در سایت خود مقالهای درباره آموزش سئو سایت بنویسید، و در قسمتی از مقاله به وبسایت ما لینک بدهید یعنی ما از سایت شما بک لینک گرفتهایم. لینکسازی برای موتورهای جستجو مهم است و هر سایتی که بک لینکهای باکیفیت و زیادی داشته باشد شانس بیشتری برای حضور در نتایج بالاتر را دارد.
لینک سازی به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم میشود. اگر ما داخل سایت خودمان به صفحات مختلف لینک بدهیم یعنی لینک سازی داخلی انجام دادهایم. اما اگر سایتی غیر از خودمان به ما لینک بدهد و خودمان باعثش باشیم یعنی لینک سازی خارجی انجام شده است. اما از اینکه گفتم خودمان باعثش بشویم چه بود؟
حالا کاربر وقتی درخواستی به موتور ارسال کند، یک پردازش انجام شده و از بین صفحات مختلف که Index شدهاند نزدیکترین نتایج انتخاب میشوند. موتور جستجو معمولا نتایج را در یک لیست خطی بر اساس فاکتورهایی که برای هر صفحه در نظر گرفته نمایش میدهد که به صفحه نمایش نتایج SERP گفته میشود.
بهینهسازی سایت چیست؟
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. digi ding همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می آژانس دیجیتال مارکتینگ دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
در برخی بازارها، اگر تحولات را در طول زمان دنبال کنید، ممکن است ببینید که موتورهای جستجو به طور فزاینده ای پاسخ هایی می دهند که منجر به جستجوهایی بدون کلیک می شود. همیشه مراقب موتورهای جستجو باشید، اما در مورد هر بهروزرسانی کوچک در الگوریتم های موتورهای جستجو وسواس به خرج ندهید.
به داده ها توجه کنید
به عباراتی که کاربر در باکس جستجو وارد میکند Query میگوییم. مفهوم کلمه کلیدی هم همین است. یعنی عباراتی که کاربران در موتورهای جستجو وارد میکنند. کلمات کلیدی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ چند واژه مهم هستند که مفهوم محتوایی که تولید میکنیم را شامل میشوند. با یک مثال موافق هستید؟
همین صفحه از سایت ما برای چند کلمه کلیدی مهم بهینه شده است. مثلا عبارات سئو و سئو سایت در نظرمان بودند. پس ما انتظار داریم با این کلمات کلیدی که مرتبط به کارمان هستند، در نتایج ظاهر شده و ترافیک ارگانیک خوبی جذب کنیم. امروز که این مقاله را مینویسم، باید اعتراف کنم کلمات کلیدی به اندازهای که فکر میکنید مهم نیستند. نه اینکه بیاهمیت باشند، فقط اوضاع موتورهای جستجو بهتر شده و گول کلمات کلیدی را نمیخورند.
همه چیز در سئو سایت کلمه کلیدی نیست !
- 이전글20 Reasons To Believe Diagnosing ADHD In Adults Will Not Be Forgotten 24.08.20
- 다음글Doing Your Christmas Shopping All Year 24.08.20
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.